Kedves Vendégeink!



MOM Parki éttermünk 2024.06.30.-07.15 között felújítás miatt zárva tart. A zárva tartás miatt a fel nem használt névnapi kedvezményüket július végéig tudják felhasználni. Sok szeretettel várjuk Önötöket a Szépvölgyi úti, Podmaniczky utcai vagy debreceni étterünkben!

Köszönettel:
Wasabi Étterem

Dear Guests!



MOM Park restaurant is closed between 30.06.-15.07.2024 due to renovation. Due to the closure, they can use their unused name day discount until the end of July. We look forward to seeing you at our restaurant on Szépvölgyi road, Podmaniczky streety or in Debrecen!

Thank you!
Wasabi Restaurant

GYIK

Megrendelésedre vonatkozóan (amennyiben igényt tartasz rá) áfás számlát küldünk, de fontos, hogy ezt a rendelés legelején jelezd a diszpécser kollégáinknak. Az áfás adatokhoz szükséges megadnod a cég nevét, vagy magánszemély nevét, illetve a címet és ahhoz tartozó irányító számot, valamint az adószámot is. Sajnos- e feltételek hiányában nem tudjuk kiküldeni a rendelésedről szóló áfás számlát.

Utólag már nem áll módunkban áfás számlát kiállítani, ezért mindenképpen a rendelés leadása előtt jelezd!

BAG-AGE KFT

Székhely: 1160 Budapest, Csömöri út 190.
Tel: 06-70-941-52-11
happyfoodmani@gmail.com
Adószám: 13398835-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-733239

A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg- ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.

A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt ételeket pontosan és zökkenőmentesen kiszállítsák Hozzád. Az adataidat telefonos rendelés esetén is szükséges megadnod. Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik fél számára ki nem adjuk!

Rendelésedet 10: 00- 22: 30 között adhatod le. A kiszállítani kívánt ételeket időzíteni is tudjuk, tehát ha pl. 12: 00 órára időzítetted a kiszállítást kollégánk a megadott időponthoz képest +/- 5-10 perces eltéréssel érkezhet. Ha a rendelést azonnali kiszállításra kéred, a vállalt szállítási idő körülbelül 60-90 perc, de ez változhat forgalomtól, távolságtól valamint időjárási viszontagságoktól is.

A szállítási területenként eltérő házhozszállítás költségeit, illetve a minimális rendelési összegre vonatkozó adatokat ITT tudod megtekinteni!

Különleges kívánságaidat a rendelés leadás végén, a megjegyzés rovatban tudod feltüntetni.

A rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod lemondani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.

Amennyiben a rendelés leadásától számított 15 percen belül jelzed, hogy változtatni szeretnél a rendeléseden, van rá mód. Ez idő eltelte után már nem áll módunkban módosítani, hiszen a rendelésed már készítik. Amennyiben a rendeléseden módosítasz a szállítási idő is, kitolódhat, hiszen más ételeket készítünk el számodra.

Kérjük a kiírt kiszállítási időt 5-10 perc erejéig, kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes, sajnos előfordulhat hogy nagy forgalom esetén futár kollégáink nehezebben haladnak. Ennek mértéke 10-20 perc is lehet. Ennél erősebb késés esetén diszpécser kollégáink tájékoztatnak az esetleges késésről. Ettől függetlenül, ha ügyfélszolgálatunkat megkeresed, rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed.

Reklamációval fordulj bizalommal a központi házhozszállítás ügyfélszolgálatához. Ha az adott rendeléseddel van probléma, kérjük, azonnal jelezd felénk telefonon vagy e-mail-en keresztül, hogy mielőbb orvosolni lehessen a hibát. Kérjünk, hogy ha az étel minőségével adódott gond, a rendelést ne fogyaszd el, hiszen így nem áll módunkban kivizsgálni az ügyet.

Panaszom van, kihez fordulhatok?

06 70 941 5211

happyrendeles@gmail.com

Előfordulhat, hogy rendelésed több külön csomagban érkezik, vagy esetleg egybe csomagolva. Ételeink estén a hideg és meleg ételeket elszeparáljuk, hogy ne érintkezzenek egymással. Pl a sushit ne melegítsük fel, vagy hogy a főételeket ne hűtsük le. Sushi rendelés esetén a tételenkénti (nem a bokszok szerinti) rendeléseket egy tálcára helyezzük. Ez alól, kivételt képez, ha előre jelzed, hogy miként legyen csomagolva. Kérjük, győződj meg arról, hogy blokkon szereplő tételek darabra és adagra is megvannak-e. Ha ezek után sem találod az adott tételt, jelezd a Házhoz szállítás Központi vonalán.

5 000 forint feletti rendelés esetén ajándék desszertet küldünk. A desszert nem választható, az étterem jelöli meg (az aktuális desszertről a Házhoz szállítás Központi vonalán érdeklődhetsz). A desszert nem 5 000 forintonkénti rendelés esetén érkezik, hanem 5 000 forint feletti rendelés után adható.

30 000 forint feletti rendelés esetén 5 000 forint összegű ajándék vouchert küldünk. A voucher nem 30 000 forintonkénti rendelés esetén érkezik, hanem 30 000 forint feletti rendelés után adható.

A voucher felhasználási módjai:

- Az ajándék voucherek érvényessége a kiállítástól számított 3 hónap.
- Házhozszállítás esetén a voucheren szereplő sorszám beütésével tudod érvényesíteni az általad felhasználni kívánt összeget a webshop kosár oldalán .
- Étteremi fogyasztás esetén kérjük, hogy vidd magaddal a kártyát, melyet a fizetés előtt tudsz érvényesíteni a felszolgáló kollégáinknál.

A rendelt ételeiden módosíthatsz. Ha extra feltéteket szeretnél kérni meleg, illetve hideg ételeinkbe egyaránt van rá lehetőség, ezt felár ellenében teheted meg. Sushi boxainkban is tudsz cserélni, viszont csak egy- egy tételt fajtánként. Tehát, ha például, ha nem szereted az uborkás makit, kicserélheted bármilyen más ízű makira, ha drágábbat választat szintén felárral jár. Tehát nigirit nigirire, makit makira és így tovább. Kivételt képeznek a Bento boxok és a Health & Happiness tálak, illetve szezonális ételeink, ezekből a nem kívánt tételeket kihagyni tudjuk, ami nem kerül jóváírásra.

Rendelésed mellé szóját, pálcát küldünk a rendelésnek megfelelő mennyiségben. Ha esetleg valamelyik kiegészítőt kevesled, lehetőséged van plusz adagot/darabot rendelni. A mennyiségről a Házhozszállítás vonalán érdeklődhetsz.

Rendelésed véglegesítése előtt, kérlek minden esetben jelezd, hogy milyen címletű bankjeggyel szeretnél fizetni, hogy futár kollégánk fel tudjon készülni váltópénzzel.


Kosaram

A kosarad üres.